Najnovšie články

Publikované 8. novembra 2010

Odborný program konferencie Agroprogress 2010

11. 11. 2010, Senec

1.BLOK / Koncepcia rozvoja agrosektoru – financovanie a dotačná politika

Zsolt Simon

minister pôdohospodárstva, životného prostredia a regionálneho rozvoja SR

Kontinuita alebo zmena poľnohospodárskej politiky SR v rokoch 2010-2013.


Július Rebeťák

obchodný a marketingový riaditeľ Asseco Solutions, a.s.

IT trendy v agrosektore a cestovnom ruchu


Radovan Mik

riaditeľ oddelenia agrofinancovania a projektov EÚ, Tatrabanka, a. s.

Finančné stimuly v agrosektore


Jaromír Matoušek

vedúci oddelenia Agrobiznis, UniCredit Bank Slovakia, a. s.

Finančné stimuly pre agrosektor


2. BLOK /Značka ako garancia kvality nie len pre spotrebiteľa ale aj pre spracovateľa

RNDr. Igor Šarmír PhD.

riaditeľ odboru potravinárstva a obchodu SPPK, Bratislava

Úloha Slovenskej potravinárskej a poľnohospodárskej komory pri podpore presadzovania slovenských značiek na trhu – Slovenské značky, produkty a slovenskí výrobcovia


 

Ing. Silvia Sabová

Agrokomplex, Nitra

AGRO SALÓN 2011 – nový koncept riešenia hlavného poľnohospodárskeho veľtrhu pre Slovensku


Jaroslava Pátková PhD.

výkonná riaditeľka Zväzu výrobcov hrozna a vína

Regionálne a produktové značky – praktický prínos vybudovanej značky pre rozvoj obchodu – prípadová štúdia


Ing. Marcela Drgoňová

Slovenská agentúra životného prostredia, Centrum environmentálneho manažérstva, Trnava

Regionálne a produktové značky – praktický prínos vybudovanej značky pre rozvoj obchodu – prípadová štúdia


Ing. Štefan Buzinkay

obchodný riaditeľ JAV-AKC, spol. s r. o. – Značka Slovak Gold v obchodnej praxi

Regionálne a produktové značky – praktický prínos vybudovanej značky pre rozvoj obchodu – prípadová štúdia


3. BLOK / Agroturizmus

Ing. Artur Bobovnický CSc.

výkonný riaditeľ Innovative Management Partners

Vnímanie Slovenska ako destinácie cestovného ruchu a miesto agroturistiky v ňom – výsledky európskeho prieskumu o vnímaní Slovenska ako destinácie cestovného ruchu


Petra Tomášová

TopProjekt, destination management and marketing consultant

Destinačný manažment v cestovnom ruchu – klastre cestovného ruchu a miesto agroturizmu v nich, fungovanie destinačného manažmentu a agroturizmu – skúsenosti zo zahraničia.


Andrej Hlina

Biofarma Stupava

Slovenskí agropodnikatelia v agroturizme, príklady fungovania, pozitíva / problémy – prípadová štúdia


Ing. Vladimír Chovan

Agropartner, s. r. o., Plavecké podhradie

Skúsenosti a fungovanie agroturistického zariadenia cestovného ruchu


Záver konferencie

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *