Odborný program konferencie Agroprogress 2010
11. 11. 2010, Senec
1.BLOK / Koncepcia rozvoja agrosektoru – financovanie a dotačná politika
Zsolt Simon
minister pôdohospodárstva, životného prostredia a regionálneho rozvoja SR
Kontinuita alebo zmena poľnohospodárskej politiky SR v rokoch 2010-2013.
Július Rebeťák
obchodný a marketingový riaditeľ Asseco Solutions, a.s.
IT trendy v agrosektore a cestovnom ruchu
Radovan Mik
riaditeľ oddelenia agrofinancovania a projektov EÚ, Tatrabanka, a. s.
Finančné stimuly v agrosektore
Jaromír Matoušek
vedúci oddelenia Agrobiznis, UniCredit Bank Slovakia, a. s.
Finančné stimuly pre agrosektor
2. BLOK /Značka ako garancia kvality nie len pre spotrebiteľa ale aj pre spracovateľa
RNDr. Igor Šarmír PhD.
riaditeľ odboru potravinárstva a obchodu SPPK, Bratislava
Úloha Slovenskej potravinárskej a poľnohospodárskej komory pri podpore presadzovania slovenských značiek na trhu – Slovenské značky, produkty a slovenskí výrobcovia
Ing. Silvia Sabová
Agrokomplex, Nitra
AGRO SALÓN 2011 – nový koncept riešenia hlavného poľnohospodárskeho veľtrhu pre Slovensku
Jaroslava Pátková PhD.
výkonná riaditeľka Zväzu výrobcov hrozna a vína
Ing. Marcela Drgoňová
Slovenská agentúra životného prostredia, Centrum environmentálneho manažérstva, Trnava
Ing. Štefan Buzinkay
obchodný riaditeľ JAV-AKC, spol. s r. o. – Značka Slovak Gold v obchodnej praxi
Regionálne a produktové značky – praktický prínos vybudovanej značky pre rozvoj obchodu – prípadová štúdia
3. BLOK / Agroturizmus
Ing. Artur Bobovnický CSc.
výkonný riaditeľ Innovative Management Partners
Petra Tomášová
TopProjekt, destination management and marketing consultant
Andrej Hlina
Biofarma Stupava
Slovenskí agropodnikatelia v agroturizme, príklady fungovania, pozitíva / problémy – prípadová štúdia
Ing. Vladimír Chovan
Agropartner, s. r. o., Plavecké podhradie
Skúsenosti a fungovanie agroturistického zariadenia cestovného ruchu
Záver konferencie